Concerten

FOTOBOEK

Op vrijdag 24 maart 2023 heeft de Jazzband Ben Martin opgetreden  in de Dorpskerk in Spankeren.

Aanvang concert 20.00 uur.

Ben Martin is de naam van een jazzband uit Dieren en omgeving. Een bigband is het (nog) niet helemaal, maar de bezetting mag er desondanks zijn: een drie man tellende ritmesectie (drums, bas, piano), een zangeres, een trompettiste, een tromboniste twee altsaxofonisten, twee tenoristen, en een baritonsaxofonist.

Bandleider en topsaxofonist Miguel Martinez heeft met de enthousiaste musici een behoorlijk repertoire opgebouwd. De band heeft inmiddels op tal van podia succesvolle optredens afgeleverd. Op het repertoire staan stukken van onder anderen Duke Ellington, Herbie Hancock, Thelonious Monk, Sonny Rollins en Charlie Parker. Ook latinjazz wordt niet geschuwd. De bandleden genieten van samen musiceren en kijken altijd enorm uit naar optredens.

Vanwaar ‘Ben Martin’? De naam van de band is een eerbetoon aan een legendarische Amerikaanse saxofonist wiens naam in de vergetelheid dreigt te raken. Ten onrechte, want Ben Martin leeft! Kom maar luisteren…

Kerstconcerten Dorpskerk Spankeren

Op vrijdagavond 16 december 2022 gaf Popkoor RESET! uit Dieren een kerstconcert, helemaal uitverkocht, op zaterdagavond 17 december het koor Sursum Corda uit Ellecom en tenslotte op woensdag 21 december een concert van muziekvereniging Wilhelmina uit Spankeren.

Een mooie afsluiting voor 2022!

De rode loper uitgelegd…

Op zaterdag 22 oktober jl. hebben wij de rode loper uitgelegd voor de donateurs, vrijwilligers en sponsoren van de Stichting Dorpskerk Spankeren…en natuurlijk voor de muziekliefhebbers!

Op zaterdagavond 22 oktober jl. heeft de band “Move Your Mind” een concert verzorgd…het was genieten!

Een goede sfeer en veel enthousiaste reacties! Menno Lammers (keyboard) heeft ook op het kerkorgel gespeeld…prachtig in combinatie met de band! Een optreden dat om herhaling vraagt aldus een van de bezoekers…mooier kan niet!

Een fantastisch optreden van de band VOLLUK op zaterdag 20 oktober 2018 met medewerking van balletschool Pieta Korbijn

Op zaterdag 20 oktober 2018 heeft de band VOLLUK uit Putten opgetreden met Band Volluk 1 - 20180720medewerking van balletschool Pieta Korbijn. Het was een sfeervolle en gezellige avond waar de bezoekers van hebben genoten!

Een zeer geslaagd lenteconcert op vrijdag 13 april 2018 met Music For All

DSC03278   DSC03279  DSC03282